Η έμπειρη ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης φροντίζει καθημερινά για τη εύρυθμη και συνεχή λειτουργία των συσκευών των πελατών. Έτσι, καθημερινά η ευρύτερη ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης (Work Controllers και Τεχνικοί) συνεργάζεται για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση κάθε προβλήματος ή βλάβης μέσω της Απομακρυσμένης Τεχνικής Υποστήριξης (Remote Technical Support).
Με την λήψη της κλήσης βλάβης και ανάλογα με το είδος της, ένα μέλος της έμπειρης ομάδας της Τεχνικής Υποστήριξης μπορεί να επικοινωνήσει με τον χρήστη της συσκευής, ώστε να προβεί σε απομακρυσμένη διάγνωση και καθοδήγηση του χρήστη για την αποκατάσταση αυτής, εφόσον δεν απαιτούνται ανταλλακτικά και εξειδικευμένες γνώσεις ή/και εργαλεία ή και να προ-παραγγείλει ανταλλακτικά ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο δυνατόν ο χρόνος αποκατάστασης.
Η ομάδας μας διαχειρίζεται ετησίως 2.500 ± τέτοιες βλάβες, εκ των οποίων το 60% επιλύεται επιτυχημένα χωρίς επίσκεψη τεχνικού και χωρίς νέα κλήση για την ίδια βλάβη εντός 60 ημερών.
Αφήστε το μήνυμά σας...
Χρησιμοποιούμε cookies για βέλτιστη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, θα υποθέσουμε ότι το αποδέχεστε.