Οι Τεχνικές Υπηρεσίες μας εστιάζουν πρωτίστως σε εταιρικούς πελάτες και τους υποστηρίζουν στις «μετά την πώληση» (“after sale”) ανάγκες τους, βοηθώντας τους έτσι να επικεντρωθούν στο «κεντρικό» αντικείμενο της δραστηριότητας τους. Μετά την πώληση, η Printserve αναλαμβάνει να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των τελικών πελατών παρέχοντας ποιοτικές και αξιόπιστες τεχνικές υπηρεσίες μέσω της “Remote”, “On-site” ή “Off-site” υποστήριξης.
Η έμπειρη ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης φροντίζει καθημερινά για τη εύρυθμη και συνεχή λειτουργία των συσκευών των πελατών. Έτσι, καθημερινά η ευρύτερη ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης (Work Controllers και Τεχνικοί) συνεργάζεται για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση κάθε προβλήματος ή βλάβης μέσω της Απομακρυσμένης Τεχνικής Υποστήριξης (Remote Technical Support).
Χρησιμοποιούμε cookies για βέλτιστη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, θα υποθέσουμε ότι το αποδέχεστε.